sâmbătă, 9 februarie 2013

Are nevoie samoyedul de cotet?

Nici nu il adusesem bine acasa pe Nor ca ne-am si gandit sa ii luam si lui un cotet, sa fie locul lui pe care sa il indrageasca si pe care sa il caute cand ploua, ninge, bate vantul sau vrea pur si simplu sa se ascunda de noi.
Zis si facut. Nu are rost sa va mai spun cat a costat cotetul avand in vedere ca a durat circa 1 luna comanda, este facut din lemn si izolat cu vata minerala de 10 cm, are un geam termopan cu 5 camere si dubla deschidere, are chiar si veranda acoperita.
Am adus casuta acasa si asteptam sa fie si Nor macar putin interesat de ea. Si.......nimic.
La cateva saptamani vremea s-a schimbat brusc si ne-am gandit, din nou ca macar cand e furtuna va intra si el la adapost. Rationamentul a fost gresit.A preferat sa vina in fata usii de la terasa si sa ne priveasca lung iar apoi sa ne atentioneze urcandu-se pe usa cu labutele.
Ne consolam spunandu-ne ca poate vremea nu a fost suficient de aspra si ca oricum nu era frig dar ca la iarna cand va da de zapada si viscol sigur va intra in cotet.
Si a venit si iarna si prima ninsoare si......stupoare. Nor statea in mijlocul curtii cu labutele in sus in timp ce ninsoarea se intetea.
Am mai incercat si alte trucuri. In timpul orelor de dresaj ii ascundeam in peretii cotetului bacatele de piept de pui cu intentia de a-l face sa stea acolo cat mai mult si sa isi insuseasca locul. A fost in zadar. I-am asternut chiar si paie ca sa fie mai confortabila sederea dar nici asta nu a avut succes.
Sunteti totusi curiosi ce loc si-a ales Nor pentru somn?
Priviti.......

Concluzia este ca nu are nevoie samoyedul de casuta proprietate personala fiindca nu va resimti niciodata vremea rea asa cum o resimtim noi si nici panica nu ne-o va inteege. :)

Weekend placut alaturi de pufosenii!

8 comentarii:

  1. la anul o sa o aprecieze si cand ploua zdravan

    RăspundețiȘtergere
  2. dacă nu ați avea terasă, unde se poate adăposti de ploaie, cred că ar folosi-o. așa cred că vrea să fie cât mai aproape de voi (îmi închipui că cușca e lângă gard, nu lângă casă). și-mi mai imaginez că nici n-a venit nimeni să-l streseze și să caute confortul propriei căsuțe
    cum stă el acolo pe masă ca o pisică. sigur nu e? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur nu e pisica. Inca nu a mieunat. Ne-am gandit ca fiind foarte atasat de noi ne vrea langa el mereu. Asa ca vreo 2 luni I-am mutat casuta pe terasa in fata usii. Si asa dormea langa
      :).....sunt curioasa daca +Victor are dreptate.

      Ștergere
  3. am văzut asta: http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/13177_541164155905800_1304442149_n.jpg și m-am gândit la ce ai scris tu aici despre nor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e vorba de imaginea cu puiutul de Husky care sta in zapada? daca da, cam asa a fost si cu Nor. :)

      Ștergere