vineri, 19 aprilie 2013

Update de la petrecere!

Duminica trecuta am sarbatorit 1 an de Nor.
Desi mi-as fi dorit sa strang in jurul lui mai multi blanosi nu am reusit sa il imprietenesc decat cu Milka, o micuta lupoaica de 4 luni. Ca de fiecare data Nor a fost un gentelman. A lasat-o chiar sa manance din tortul lui. :)
A fost o zi insorita, cu joaca multa pentru catei, cu multe cadouri pentru sarbatorit si tort delicios cu pui dar si cu gratar si bere pentru oamenii mari.:)
Vom mai repeta petrecerile pentru pufos si speram ca data viitoare sa ni se alature mai multi prieteni necuvantatori.
Mai multe vorbe nu-si au rostul, asa ca atasez cateva poze elocvente.










5 comentarii:

  1. Offf, asa rau imi pare ca n-am fost si noi! Trebuie sa iti spun ca Nor arata genial cu papion ... si sta cu el la gat?! Blanos frumos ce este! La multi ani, Norisor scumpos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) a stat cu el 5 minute.....dar o sa mai insist. Multumim pentru urare si va asteptam pe la noi oricand vreti voi. :)

      Ștergere
  2. Hi

    Eu sunt Ana, posesoarea unui blanos simpatic, Athos. As vrea sa te intreb cu ce reusesti sa il perii pe Nor si cat de des o faci. Eu cam la 2 zile il perii dar tot nu reusesc sa ajung pana la piele sa il descurc cum trebuie.

    o sa incerc si eu varianta ta de boabe Taste of the wild, pentru ca si eu am foarte mari probleme cu mancarea cu Athi....e foarte foarte mofturos

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ana si Athos.
    Intre timp am schimbat boabele. Acum mananca Canagan cu somon. Sunt tot boabe superpremium. Nor este deasemena foarte mofturos dar incerc sa I'll obisnuiesc cu mancarica asta buna.
    Despre periat o sa postez un articol nou. Pot sa spun ca am doua perii gen tesala si un pieptene. I'll perii mai des atunci cand naparleste, in rest cam la 3 zile.pentru spalat merge la salon :D
    Mai multe detalii in articolul care urmeaza, asa ca fii cu ochii pe noi :)
    Te pupam si pe tine si pe blanosul tau si ne-ar face placere sa ne cunoastem.

    RăspundețiȘtergere